Om meg

Bildet mitt
16 år fra Nøtterøy. Går ungt entreprenørskap på nvgs

torsdag 22. oktober 2009

Don Quijote

Hei

Har akkurat lest Don Quijote. Det er en gammel fortelling om en fange som har kommet ut av fengsel, og mens han har vært i fengsel har han lest masse eventyrhistorier så når han kommer ut i den virkelige verden tror han vindøller er svære kjemper osv. Det er egentlig en ganske absurd historie men jeg må si jeg likte den ganske godt. den skal vistnok være veldig kjent. Anbefales og lese.
snakkes

2 kommentarer:

  1. Fint, Fabian, men hva er en "vindølle"? Kan den drikkes?:-) Neida, en liten slurvefeil er lov, men les nøyere gjennom tekstene dine, Fabian. Det som er litt mer "alvorlig" er og/å-feilen du gjør. Finner du den?

    Bjørnar

    SvarSlett
  2. ja fabian jeg lurer også på hva en "vindølle" er ???

    SvarSlett